Poti do uspešne lokalizacije

Globalizaciji ni uspelo zgolj povezati sveta. V navezavi s tehnologijo je ustvarila milijardo kupcev po vsem svetu, ki so samo v letu 2012  ustvarili za trilijon ameriških dolarjev spletnih transakcij. Svetovni trg je še kako odprt za nove poslovne priložnosti, večina vaše konkurence prav ta hip že pripravlja spletno strategijo, kako ste se odzvali vi? Če želite vaše spletno poslovanje razširiti, bodite pozorni na tri stvari.

 

Poslovanje zgolj v enem jeziku ne bo dovolj

Pri osmišljanju osnovne strategije lokalizacije je potrebno na spletni strani ponuditi pester nabor jezikov. Študije so pokazale, da se z zanašanjem na izključno angleški jezik nemudoma odrečemo dvem tretjinam potencialnih kupcev. Ob tem je potrebno opozoriti, da je znotraj tretjine tudi veliko takih, ki angleščine ne dojemajo kot materni jezik, marveč jo tretirajo kot drugi ali tretji jezik, s čimer se krog zaradi splošne nezaupljivosti s tem še nekoliko zniža. Da bi v globalnem spletnem poslovanju lahko konkurirali tekmecem, tako raziskave, morajo podjetja nuditi svoje vsebine v vsaj štirinajstih jezikih. Da pa bi lahko dosegli bazen 95% vseh spletnih kupcev, je priporočljivo ponudbo razširiti na dvajset njih.

Četudi delujemo globalno, moramo zmišliti regionalno oziroma lokalno. ASOS, eden izmed največjih spletnih trgovcev z oblačili, je samo v letu 2013 s priključitvijo ruskega in kitajskega jezika povečala svojo globalno prodajo za 39%.

Ali poznate vaše lojalne kupce? S katerih delov sveta prihajajo? Jezike dodajajte strateško. Več o slednjem lahko preverite tukaj.

 

Dober glas seže v deveto vas

Odzivi kupcev na spletu lahko znatno povečajo prodajo. Zgolj skop opis izdelka na spletni strani v današnjem svetu ni več dovolj. Uporabnikom omogočite izraziti mnenje o vaših izdelkih oziroma storitvah. Tako bo lahko vsakdo, ki obišče vašo spletno stran, v vas prepoznal zanesljivega trgovca s kvalitetnimi izdelki. Raziskave so pokazale, da se 71% spletnih kupcev strinja, da jim odzivi ob izdelku pomagajo pretehtati ali kupujejo pravi izdelek oziroma storitev. 70% pred nakupom najprej preveri mnenja predhodnikov, 63% pa se jih strinja, da bodo izdelek kupili na spletni strani z dobrimi odzivi. V splošnem pa slednji povečajo konverzije za 74%.

Po tem, ko lokalizirate spletno stran, uporabnikom omogočite ocenjevanje in komentiranje v njihovem jeziku ter s tem povečajte vašo prepoznavnost.

 

Ne zanemarite rastočega trenda kupovanja prek mobilnih naprav

Prepustite se trendu naraščanja spletnega nakupovanja prek mobilnih naprav. Danes kar 50% ljudi svoje pametne mobilnike in tablične računalnike uporablja za svoj primarni vir spletnih vsebin. Vašo spletno stran naredite prijazno tudi za mobilno okolje, prilagodite jo napravam, omogočite enostavno brskanje ter varen nakup. Pojavnost v mobilnem okolju pa lahko ponesete še dlje ter dejavnost razširite na vse bolj popularne mobilne aplikacije.

Naj spletna prodaja ne bo vaša nočna mora. Vašo globalno poslovno strategijo oblikujte lokalno ter se prilagodite vsakemu okolju posebej. Pričnete lahko že s prevajanjem.