Zakaj v Starbucsu vaše ime pogosto napačno zabeležijo?

Postojite pred vrati. Pred vami se vije dolga kolona. Pogumno vstopite in potrpežljivo čakate na naročilo. S čim si boste postregli danes? Katerim okusom se boste prepustili razvajati? Vanilija? Čokolada? Blag ali močan okus kave? Iz sna vas predrami klic. Namesto običajnega vzklika “macchiato”, zaslišite svoje ime in v rokah že držite želeni kavni napitek. Je dan sploh lahko še lepši?

Toda kaj kmalu ugotovite, da je vaše ime na embalaži napačno navedeno. Tako kot tudi mnogih drugih pred vami. Sprašujete se, ali napitek zares pripada vam? Izgubile se niso zgolj črke, od vašega imena je ostal le skupek fonemov.

Svetovna kavna veriga Starbucks, ki ima v tem trenutku v lasti 23.305 kavarn v 65 državah, je z beleženjem imen na kavne lončke skušala zmanjšati količino napačnih naročil, ki so se vrstila v izredno zaposlenem okolju, a s tem nenadejano uvedla nov način personalizacije. V Starbucksu so med človekom in njegovim kavnim napitkom ustvarili vez. Kavni lonček na enkrat ni bil več zgolj kavni lonček ampak je postal moj kavni lonček. 

A tako kot mnogi pred njim, se je tudi komik Paul Gale spraševal, čemu je njegovo ime kdaj pa kdaj napačno zabeleženo? Zakaj se zaposleni v Starbucksu neprestano motijo, tudi pri tako enostavnih imenih, kot so Paul, Sam ali Jordan? Zakaj Pat postane Tad, zakaj Jim Tim in zakaj je Margaret naenkrat Margrit? Zakaj je torej Starbucks postal prostor, v katerem nihče ne pozna tvojega imena?

Paul svoj odgovor ponudi v zabavnem videu, ki si ga lahko ogledate spodaj.