Če kaj, potem za prevajalce prav gotovo velja, da smo vselej pozorni na jezik. Poklicna deformacija, kot ji radi pravimo, nas spremlja na vsakem koraku, naj bo to pri prebiranju literature, revij, deklaracij ali pri ogledu filmov, ko se raje kot z vsebino, ukvarjamo s prevodi, s spremljajočim besedilom v spodnjem predelu ekrana, ki mu pravimo podnapisi. Morda je tudi zato vabil v kino manj, kot bi si želeli :), a če šalo postavimo na stran, nas narava dela prav gotovo zavezuje, da težimo h kakovosti in zato enako pričakujemo tudi od drugih. No, če smo že pri slikovnih vsebinah, Celotna novica Video vsebina tvori obliko sporočilnosti, ki lahko hitro in enostavno doseže široko občinstvo, je sposobna povečati osveščenost o produktu ali storitvi, krepi pa tudi odnos z uporabnikom ter spodbujajo lojalnost. Ni skrivnost, da kar 84.5% uporabnikov svetovnega spleta glavnino video vsebin spremlja na internetu. Slednji je s svojo dinamičnostjo in prilagodljivostjo spremenil njihovo dojemanje. S kanali, kakršen je YouTube ter videom na zahtevo, kot denimo Netflix, ga je povsem izkoreninil iz časovnega okvirja tradicionalnih medijev ter okrepil njegovo sporočilno moč. Video vsebine so tako danes sestavni del objav na svetovnem spletu. Z njimi dopolnjujemo vsebine, jih razlagamo ali z njihovo Celotna novica