Ena izmed pogostih napak, ki jih podjetja ob mednarodnem lansiranju svojih produktov ali storitev pozabijo storiti, je prevajanje svojih aplikacij za pametne mobilne naprave, ne glede na to, da so slednje tako kot prevedene spletne strani in lokalizirane oglasne kampanje ključne za osvojitev novega tržišča. Še posebej ker po poročilih Internet Retailerja ljudje ljubimo aplikacije in se potem prek njih tudi velikokrat odločamo za nakupe. Ne glede na to, da so trgovine z aplikacijami globalne, se podjetja, ki prevedejo in lokalizirajo svoje aplikacije, srečujejo s tremi ključnimi prednostmi, ki lahko spodbudijo rast na novih tržiščih. Te prednosti so:
Pojavnost na lokalnih lestvicah
Ne glede na to, da trgovine z aplikacijami omogočajo nalaganje slednjih v katerem koli jeziku, na lestvice vključujejo zgolj tiste, ki so lokalizirane in prilagojene določenemu tržišču. Za primer vzemimo aplikacijo, ki deluje kot naš osebni trener in vsebuje različne podatke o vadbi in prehrani. Ne glede na to, da jo je moč prenesti povsod po svetu in na večini tržišč tudi uporablja isto ime, se bo na lestvici največkrat prenesenih aplikacij pojavila zgolj na tržiščih, za katera je bila ustrezno prirejena. Tako bodo nove kupce lahko poiskali med tistimi, ki sledijo novostim, najbolj popularnim ter najbolje ocenjenim aplikacijam. V nasprotnem jo bo moč poiskati zgolj s pomočjo funkcije “išči”.
Kategorije
Četudi vam lokalizirana aplikacija še ne zagotavlja avtomatskega pojava na seznamu najboljših aplikacij, se bo njena pozicija zviševala s pomočjo poenostavljenega brskanja. Vaša aplikacija se bo pojavila pod ustrezno kategorijo, kar bo zvišalo možnosti, da vas bo uporabnik odkril med splošnim preverjanjem kategorij. Po besedah spletnega tehnološkega portala TechCrunch iskanje aplikacij s pomočjo kategorij prispeva k največjemu številu njihovih odkritij.
Vrnimo se še enkrat k našemu primeru. Če uporabnik brska med aplikacijami za izgubo teže znotraj kategorije “zdravo življenje”, obstaja velika verjetnost, da bo med ponujenimi zadetki odkril tudi slednjo. Zagotovitev prevoda, lokalizacije in pojava med kategorijami v ciljnem tržišču predstavljajo velik korak h krepitvi priljubljenosti aplikacije.
Iskanje s pomočjo ključnih besed
Še en način, s pomočjo katerega prevajanje aplikacije lahko poveča vašo konkurenčnost, je iskanje s pomočjo ključnih besed. Ne glede na to, da lahko uporabniki iščejo tudi aplikacije, ki niso v njihovem maternem jeziku, prevedena aplikacija s pravilno črkovanimi ključnimi besedami v naslovu ali opisu bo precej lažje in hitreje dosegla potencialne kupce. Lokalizacija je pri tem še posebej pomembna, saj se lahko ključne besede za razlago pojmov zelo razlikujejo od okolja do okolja. Ob tem pomislimo samo na britansko in ameriško angleščino, v katerih za opisovanje iste stvari lahko uporabljajo različne izraze.
Zagotavljanje lokalizacije aplikacije za vsa tržišča, na katerih se želite pojaviti, je pomemben korak k rasti vaše prisotnosti na globalnem trgu.
Pojavnost na lokalnih lestvicah
Ne glede na to, da trgovine z aplikacijami omogočajo nalaganje slednjih v katerem koli jeziku, na lestvice vključujejo zgolj tiste, ki so lokalizirane in prilagojene določenemu tržišču. Za primer vzemimo aplikacijo, ki deluje kot naš osebni trener in vsebuje različne podatke o vadbi in prehrani. Ne glede na to, da jo je moč prenesti povsod po svetu in na večini tržišč tudi uporablja isto ime, se bo na lestvici največkrat prenesenih aplikacij pojavila zgolj na tržiščih, za katera je bila ustrezno prirejena. Tako bodo nove kupce lahko poiskali med tistimi, ki sledijo novostim, najbolj popularnim ter najbolje ocenjenim aplikacijam. V nasprotnem jo bo moč poiskati zgolj s pomočjo funkcije “išči”.
Kategorije
Četudi vam lokalizirana aplikacija še ne zagotavlja avtomatskega pojava na seznamu najboljših aplikacij, se bo njena pozicija zviševala s pomočjo poenostavljenega brskanja. Vaša aplikacija se bo pojavila pod ustrezno kategorijo, kar bo zvišalo možnosti, da vas bo uporabnik odkril med splošnim preverjanjem kategorij. Po besedah spletnega tehnološkega portala TechCrunch iskanje aplikacij s pomočjo kategorij prispeva k največjemu številu njihovih odkritij.
Vrnimo se še enkrat k našemu primeru. Če uporabnik brska med aplikacijami za izgubo teže znotraj kategorije “zdravo življenje”, obstaja velika verjetnost, da bo med ponujenimi zadetki odkril tudi slednjo. Zagotovitev prevoda, lokalizacije in pojava med kategorijami v ciljnem tržišču predstavljajo velik korak h krepitvi priljubljenosti aplikacije.
Iskanje s pomočjo ključnih besed
Še en način, s pomočjo katerega prevajanje aplikacije lahko poveča vašo konkurenčnost, je iskanje s pomočjo ključnih besed. Ne glede na to, da lahko uporabniki iščejo tudi aplikacije, ki niso v njihovem maternem jeziku, prevedena aplikacija s pravilno črkovanimi ključnimi besedami v naslovu ali opisu bo precej lažje in hitreje dosegla potencialne kupce. Lokalizacija je pri tem še posebej pomembna, saj se lahko ključne besede za razlago pojmov zelo razlikujejo od okolja do okolja. Ob tem pomislimo samo na britansko in ameriško angleščino, v katerih za opisovanje iste stvari lahko uporabljajo različne izraze.
Zagotavljanje lokalizacije aplikacije za vsa tržišča, na katerih se želite pojaviti, je pomemben korak k rasti vaše prisotnosti na globalnem trgu.