Evropski sklad za regionalni razvoj
O PODJETJU

Spoznajte ekipo

Naše pisarne: Ljubljana Zagreb Beograd Praga
Vanja Stupar
Vanja Stupar
Vanja se je po več kot šestih letih izkušenj s strankami leta 2021 pridružila beograjski ekipi podjetja Alkemist kot vodja poslovnih računov. Kariero je začela pri srbskem nacionalnem letalskem prevozniku, kjer je imela priložnost spoznati in sodelovati z ljudmi z vsega sveta. Pri tem je razvila spretnosti za najboljše obvladovanje situacij in izkazalo se je, da je Alkemist odlična izbira za združitev njenih izkušenj s prevajanjem in zanimanjem za tuje jezike. Vanja rada poskrbi, da se ljudje v njeni družbi počutijo prijetno, kar je še posebej uporabno pri delu na projektih z novimi strankami. Umetnost je njena skrita strast. Ta ji pomaga najti nekaj lepega v vsem, tudi v delovnem okolju, ki z njo postane ustvarjalno in zanimivo. Zaradi dosedanjih izkušenj pri delu s strankami, pozitivne naravnanosti, prijaznosti in spretnosti reševanja problemov je odlična vodja poslovnih računov v podjetju Alkemist.
Milena Velikinac
Milena Velikinac
Milena se je ekipi prevajalske agencije Alkemist pridružila leta 2017. Skrbi za pridobitev novih kandidatov, širitev mreže zunanjih sodelavcev družbe, kakor tudi za krepitev mreže obstoječih sodelavcev. Milena je prvi stik za vse zunanje sodelavce, a je tudi oseba, na katero se sodelavci z veseljem obračajo z različnimi administrativno-finančnimi vprašanji. Kako tesno je povezana vsaka pozicija v ekipi prevajalske agencije, je priča tudi njen primer. Danes Milena opravlja delo skrbnice strank, skrbi za projekte in uspešno komunicira tako s sodelavci kot s strankami. Pred prihodom v Alkemist je bila Milena del ekipe Centra za razvoj kariere in študentsko svetovanje na Univerzi v Beogradu, poleg tega pa je bila angažirana kot finančna administratorka dveh mednarodnih projektov. Milena je diplomirala na Ekonomski fakulteti Univerze v Beogradu.
Marija Jestrić
Marija Jestrić
Položaj Business Developerja v Alkemistu pomeni številne odgovornosti in vključuje osnovne korake pridobivanja novih strank, kakor tudi skrb za potrebe obstoječih ključnih strank. Poleg tega, ta pozicija pomeni vodenje usposabljanja novih zaposlenih v prodajnem oddelku, kakor tudi uvajanje novih in inovativnih pristopov k pogajanju in prodaji. Marija sodeluje pri vzpostavitvi verige vrednosti, da bi v Alkemistu izboljšala upravljanje vrednosti glede ključnih strank, z namenom izboljšanja poslovnih rezultatov, dviga ravni zavesti o blagovni znamki in povečanje dobička v našem podjetju. Izjemno je ponosna na odlično sodelovanje, med njeno desetletno kariero v Alkemistu, s številnimi velikimi podjetji s področja avtomobilske, tobačne in farmacevtske industrije, kakor tudi s področja tehnologije, bančništva.
Marija Mirković
Marija Mirković
Marija je svojo kariero v Alkemistu začela leta 2006 kot vodja pisarne. Delala je na vzpostavi in strateškem razvoju poslovanja Alkemista v Republiki Srbiji. S svojim znanjem, potrpežljivostjo in prejšnjo delovno izkušnjo, ki jo je pridobila na področju trženja in organizacije, ob previdno izbranem timu, ki se je nenehno večal, je Mariji uspelo start up podjetje, Alkemist Beograd, pripeljati do ravni, na kateri je danes in da visoka kakovost storitve in profesionalnost postaneta sopomenki za poslovanje Alkemista.
Marija je postala direktorica pisarne Alkemist Beograd leta 2016, leta 2017 pa je prevzela še funkcijo direktorice pisarne Alkemist Praga. Diplomirala je na Fakulteti za organizacijske vede, Univerze v Beogradu.
Vedno iščemo strokovnjake za jezik.
Se nam želite pridružiti?
Prijavite se in bodite obveščeni o vseh novostih.
Soglasje lahko kadar koli prekličete prek povezave, ki je navedena na koncu vsakega obvestila. V primeru preklica bomo vse zbrane osebne podatke izbrisali. Za podrobnejše informacije preberite našo politiko zasebnosti.